Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 jeg er nok litt for dårlig på det. men lurer litt på hvor ofte andre gjør det.??
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 vasker doen ca. 3 ganger pr uke, hele badet 1 gang pr uke.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Vasker hele badet en gang i uka, og ved behov! Har noen av oss omgangssyken vasker vi doen hver dag :S
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Hele badet 1 gang i uken. Doen og vasken 2-3 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Selve doen vaskes hver kveld her, men det er fordi vi foreløpig har bare en do og er 5 stk som bruker den. Tørker også av servanten hver kveld, blir fort litt såpesøl, sminke rot osv i løpet av dagen. Badet ellers vaskes en gang i uka. Verste jeg ser hvis jeg besøker andre er skitten do og skitten kjøkkenbenk.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Hver dag. Jeg har supernoia for skitne do.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #11 Skrevet 31. mai 2011 Vasker badet en gang i uka og ellers ved behov. Dvs vasker doens så ofte det trengs!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #13 Skrevet 31. mai 2011 Vasker doen så og si hver dag! Jeg må ha ett rent toalett hele tiden, ser jeg en flekk eller noe er det rett med kosten og filla! Det samme gjelder vasken.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #14 Skrevet 31. mai 2011 3-4 ganger i uka, doer skal skinne rent hele tiden syns nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå