Gå til innhold

Det er på torsdag det er rød dag ja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var på torsdag, men i dag har butikkene vært me fullstappet enn vanlig. Er butikkene stengt i morgen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rød dag på fredag også :)

Skrevet

Nei, det er ikke rød dag på fredag. Kun torsdag.

Skrevet

Det er ikke rød dag på fredag, nei.

Skrevet

Det er rød dag på fredag jo!

Skrevet

Datteren min skal få vaksine på fredag, så tviler på det er rød dag!

Skrevet

Eh, nå får dere gi dere, det er IKKE rød dag på fredag. At noen arbeidsplasser velger å holde stengt betyr ikke at det er offentlig fridag.

Link, for de som må ha det rødt på blått:

http://webkalenderen.no/

Skrevet

Synes det er litt ille at voksne folk ikke vet at Himmelspretten *alltid* er på en torsdag, og at både onsdag og fredag samme uke er vanlige arbeidsdager. Barnehager og skoler har vel "planleggingsdag" da, eller avspaserer eller noe sånt. Unga har hvertfall ikke fri fordi det er en rød dag...

Skrevet

Helt enig, 17:10, det er sånt som gjør meg rimelig sjokka over kunnskapsnivået her inne.

Skrevet

På min jobb har vi ikke vanlig arbeidsdag i morgen, men fredag er vanlig arbeidsdag (selv om mange tar seg fri)

Skrevet

Oi, hvorfor har de valgt den løsningen, 17:14? Måtte da ha vært mye bedre å ha fri fredag? (Litt på siden av resten av tråden, forsåvidt, for jeg regner jo med at du ikke insisterer på at det er rød dag i morgen?)

Skrevet

Jeg vet godt at det ikke er rød dag i dag ja :) Det er dagen før helligdag, og da skal man visst jobbe halv dag ifølge min jobb. (Har ikke vært borti det i andre jobber)

Skrevet

Røde dager hele uken.

Neste uke er det Blå dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...