Gå til innhold

Emil - er navnet kjedelig?? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt kjedelig ja, men jeg er fast bestemt på at om jeg får gutt en gang så skal han hete Emil:)

Skrevet

Jeg syns Emil er fint navn. Et av mine alternativ til vår gutt :)

 

Hva mener egentlig med "u/t" i overskriften? :))

Skrevet

Kjedelig?

I forhold til hva?

Emil er ett kjempe fint guttenavn synes jeg, men klart... Liker man mere lange, fancy, eksotiske navn så er sikkert Emil knall tørt og kjedelig!

Skrevet

u/t i overskriften betyr "uten tekst" (altså bare overskrift!)

 

Haha, er du fra tynest-traktene du som skrev "gørrkjedelig"? Lenge siden jeg har hørt det uttrykket! :-)

 

Hyggelig med positive tilbakemeldinger som jeg også har fått :-)

 

HI

Skrevet

Ja, det er lite spennende og mye brukt.

Skrevet

Rååååååååååååå fint!

Skrevet

Synes det er et fint navn. : )

Skrevet

Emiiiiil er fint, ikke Eeeemil.

Skrevet

Kjempefint navn! Ikke kjedelig i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...