Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Kanskje litt kjedelig ja, men jeg er fast bestemt på at om jeg får gutt en gang så skal han hete Emil:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Jeg syns Emil er fint navn. Et av mine alternativ til vår gutt Hva mener egentlig med "u/t" i overskriften? )
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Kjedelig? I forhold til hva? Emil er ett kjempe fint guttenavn synes jeg, men klart... Liker man mere lange, fancy, eksotiske navn så er sikkert Emil knall tørt og kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 u/t i overskriften betyr "uten tekst" (altså bare overskrift!) Haha, er du fra tynest-traktene du som skrev "gørrkjedelig"? Lenge siden jeg har hørt det uttrykket! :-) Hyggelig med positive tilbakemeldinger som jeg også har fått :-) HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #11 Skrevet 31. mai 2011 Kjempefint navn! Ikke kjedelig i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå