*-* Lykke *-* Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Jeg er gravid i uke 7 med barn nr 3. Allerede synes jeg det er skikkelig trangt i de vanlige olabuksene mine, er det vanlig?? Kan jo ikke begynne med mamma-klær ennå??
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Det er nok helt vanlig! Jeg begynte med mammatøy da i min tredje ( og nåværende) graviditet i alle fall. Alle bærer jo babyen på sin måte og jeg får raskt mage. I tillegg var jeg kvalm, og det var ikke spes behagelig å ha på trangt tøy!
Phillippa Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Klart du kan begynne m mammaklær nå)) Nå i mitt andre svangerskap beg jeg i uke 10 eller noe, orket ikke å ha noe som strammet på magen. Så behagelig å ha på en mammabukse. Så ingen grunn til å vente. Om du føler at magen er oppblåst og at "alle" kan se du er gravid- slik følte iallefall jeg det- så er det god hjelp i en mammabukse. Bruker forresten samme mammabuksa enda i uke 35+6, så det var ikke fordi magen var såååå stor jeg beg tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå