Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Vi mistet vår gutt for 8 dager siden, jeg var 25 + 4 på vei. Det er tungt, sårt og veldig trist. Følelsene mine går opp og ned. Jeg gledet meg så ekstremt mye. Men heldigvis et fantastisk personell på Tønsberg sykehus. Vi fikk beholde gutten vår hos oss så lenge vi ville, han var jo ikke store pjokken - men allerede nydelig. Flere som har opplevd dette? Hvordan kom dere over den verste og første perioden? Når ble dere evt. gravide igjen?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har ikke mistet så sent, men vil bare sende mange gode tanker og klemmer til deg! Håper du har familie og venner som tar godt vare på deg i denne tunge tiden!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Så utrolig trist:-( Jeg vet det finnes noen forum for folk i samme situasjon. Englesiden.no eller noe sånt.
Kjærlighet <3 Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Hei Så trist at dere mistet gutten deres.... Jeg har selv ikke opplevd å miste i svangerskapet, men har mistet ett barn 14 dager etter fødsel (fullgått svangerskap), så jeg kjenner sorgen.... Jeg anbefaler det www.englesiden.com som er ett lukket nettforum for oss som har mistet ett eller flere barn i svangerskapet eller etter. Der er det mange utrolig flotte damer (og ett par menn) som alltid har gode ord, forståelse og noe fornuftig å komme med. mange varme klemmer herfra send meg gjerne en pm om du ønsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå