Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Min løper rundt og roter borti alt mulig. Vil ikke sitte ned i en minutt. Veldig slitsomt å gå på besøk til folk. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 JA!!! Hva vi gjør?? Prøver å gjør det beste ut av det, prøver å unngå å gå på besøk til "gamle tanter" med masse pynteting som kan raseres... Vet at det går over (forhåpentligvis), da eldste også var sånn i den alderen. Begynte å interressere seg for å se litt på tv da hun var 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Ja, hvor fint hadde det ikke vært om TV var interessant i 10 minutter eller noe sånt, men nei da. Har nettopp kommet hjem fra besøk hos bestemor og er heeelt utslitt. Fikk ikke sitte ned å prate med henne et halvt minutt. Setter jeg han på fanget hyyler han og sloss seg ut.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Velkommen i klubben;) Men nå de siste ukene har vi hatt det helt fantastisk her, hun har nemlig oppdaget Postmann Pat. Så nå kan hun sitte stille i nesten 10 minutter... fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Forventer dere at noen på 1,5 år skal sitte stile og ikke utforske verden?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Utedørsbesøk er det som duger. Dra på hageselskaper til folk, eller be venner med på strandpiknik. Der er det masse å utforske!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Hehe..jeg synes nesten det er verre jeg, da bare stikker han av.. det beste er å være hjemme der det er gjerde og alt er barnesikret. Da slapper jeg litt av:-) Det er jo den herligste alderen..men veldig travel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå