StoltHønemor<3 Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har så lyst til å dra til ikea, og handle alt til barnerommet.. fikk feriepenger i dag. MEN; Kroppen min klarer ikke det og jeg er jo så utålmodig av meg fra før av.. he he! Jeg vil ikke utfordre kroppen min med å dra dit, så må jo vente med det til noen kan bli med meg.. Mannen min kan ikke idag, og mor og stefar kan heller ikke i dag:p Så da sitter jeg her og kribler i hendene etter å dra...! Nei, får nok vente:p
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Kjenner følelsen, ligger her med rygglåsning, og kan ikke en gang gjøre husarbeid. Man kan titte på innredningsblogger og planlegge innkjøp, det er også morsomt! Og så er det mange kupp på Finn.no om dagen, hvis man ønsker å kjøpe noe brukt til barnerommet.
StoltHønemor<3 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2011 Ja, jeg har skrevet handleliste på ikea, så vet akkurat hva jeg skal ha fornoe.. Drev å tenkte på å bestille alt hjem men det koster jo 1700,- :/ Det er litt for dyrt:p Jeg kan gjøre en ting om dagen og det er alt.. Jeg blir helt låst i kroppen om jeg overanstrenger meg såå... Nei, får vel bare se men ikke røre:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå