Gå til innhold

uansvarlig med en til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to gullgutter som er det beste som har skjedd meg, har fått overtalt mannen til å prøve på en jente. Men er så redd for at han skal bli skuffa elr for at dette skal ødelegge idyllen vi har nå. De vi har er 2 og 4, så vi har jo nok å gjøre egentlig. Men har sååååå lyst på ei lita jente....

Har litt dårlig sammvittighet for å ha mast på han, men alt inni hodet mitt dreier seg om beibi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, har du lyst på baby eller har du lyst på jente?

Skrevet

det vet du vel best selv egentlig. noen tenker jeg kan fint klare både 4og 5 unger,mens andre har hendene fulle med 1 eller 2.

Noen ting å tenke på vil vel være økonomi og plass,fremtiden for 3 barn der dere bor nå osv.

vi er 3 søsken,for mamma hadde et inderlig ønske om et 3barn. ikke pga kjønn, vi var da gutt og jente fra før. og aldersforskjellen var 5-3-0. hun har alltid sagt at overganger fra 1 til 2 barn var mye hardere enn å gå fra 2 til 3.

og skal dere prøve på jente, så sjekk kinesisk fødselskalender,sett støtet flere dager for eggløsning -men for all del ikke forvent ei jente!

Skrevet

Her ville jeg gått langt inn i meg selv - og tenkt over hva du egentlig vil!

Er det bare jenta du vil ha - eller vil du bli glad selv om det kommer en liten gutt til?

Det er jo tross alt 50/50 sjanse!

Tre barn går helt fint det - om dere ønsker det :-)

Har selv to friske barn og et barn som trenger en til en oppfølgning - nå venter vi nr fire! Folk synes vi er gale tror jeg....mens jeg gleder meg! Er glad i å være der for ungene mine - og gleder meg til å få en til å følge ;-))

Dere må velge det som er rett for dere - men tenk heller sånn: "Vil vi ha en baby til?" Så blir det heller en bonus om den babyen viser seg å være en liten prinsesse :-)

Skrevet

Må si det samme som andre før her.... Ønsker du deg et barn til? Eller en liten dukke?

Skrevet

Høres mest ut som at du ønsker deg en jente fremfor et barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...