Gå til innhold

Hva med jentenavnet Kari?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har jeg tenkt at det er et ganske så "stygt" navn, ikke noe jeg kunne ha vurdert å kalle barnet mitt. Et navn som moren til venninne mine heter, og egentlig bare kjedelig.

 

Så begynte jeg å lese en bok, "Sukkerdøden" av Unni Lindell, for de av dere som har lest den, og der heter hovedpersonen Kari Helene. Da begynte jeg å tenke over navnet, og jeg synes egentlig at det er ganske så fint. Det er jo egentlig ganske søtt og enkelt, spesielt i kombinasjon med et annet navn.

 

Så, tenk dere litt om dere også. Hva synes dere egentlig om Kari? For nå vurderer jeg det, faktisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns faktisk det er et fint navn! ;) Meen, jeg kunne aldri aldri aldri brukt det selv siden jeg har en tante (les psykopatisk monstertante) som heter det, men sånn bortsett fra det er det et veldig fint navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...