Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 ....den dama må ha verdens beste svigersønn.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 hele dama er jo tragisk...sutre sutre får ingen tid for meg selv,økonoisk,krever alt av meg. Buhu du er mor for faen. Dog en gammel en...skjønner ikke hvorfor hun adopterte så lenge etter at ungene var voksne....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Det er vel ikke bare den teite mora som er problemet her. Syns Dr.Phil gir henne litt unødvendig mye pes. Klart en mor blir smågal og sier ting i affekt når man ikke er på høyden av situasjonen". "hvorfor kom du ikke i bursdagen" herregud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå