Gå til innhold

På Dr.Phil nå...


Anbefalte innlegg

Skrevet

....den dama må ha verdens beste svigersønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hele dama er jo tragisk...sutre sutre får ingen tid for meg selv,økonoisk,krever alt av meg. Buhu du er mor for faen.

Dog en gammel en...skjønner ikke hvorfor hun adopterte så lenge etter at ungene var voksne....

Skrevet

Det er vel ikke bare den teite mora som er problemet her. Syns Dr.Phil gir henne litt unødvendig mye pes. Klart en mor blir smågal og sier ting i affekt når man ikke er på høyden av situasjonen".

 

"hvorfor kom du ikke i bursdagen" herregud!

Skrevet

Man sender aldri et barn bort - aldri!

Skrevet

Jeg synes Dr. Phil er helt tragisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...