Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Vurderer dette og lurer på om noen kan si hvordan det fungerer for dem. Vurderer et som går på strøm men lurer på om det er så luktfritt som de påstår. Dette er viktig siden vi skal ha det inne i hytta i et lite kott.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Vi har det ikke, men jeg har vært flere ganger på en hytte som er og det fungerer stort sett bra. Eneste gangen det fungerer dårlig er hvis man er mange som skal bruke det. Det takler ikke for mye fuktighet, dvs at mange tisser der... Jeg har aldri luktet noe av det.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Vi har hatt det, men ble byttet ut med vannklosset når vi fikk mulighet til det. Vi hadde det på en rom som ikke var i hytta, men luktet ikke noe der. Vi var veldig fornøyd med doen, men den ble litt liten når vi var rundt 12mennesker på hytta nesten hele sommeren. Den skal jo brenne opp papir og avføring, så når vi var så mange mennesker slet den litt. Jeg husker ikke hvor mange mennesker den var beregnet for. Det som er med doen er at den må skrues av strømmen når dere ikke er der, så da tar det litt tid før den er klar til bruk når dere setter den på. Husker ikke hvor lang tid det tok, men litt. Så må alle på do med en gang dere kommer på hytta, så kan det lukte litt frem til den har blitt varm. Så og si lukt fritt var det, inne på doen luktet det lite. Ute luktet det litt, men ikke veldig mye der heller. Greit å ikke ha avtrekket i nærheten av en uteplass. Men jeg hadde overlevd mye mer lukt, for den doen var veldig grei. Selv med småunger så gikk det veldig bra. Begge ungene hadde bleieslutten sin på den doen.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 mine foreldre har det; går på strøm. Overhodet ikke luktproblem inne. Men utenfor (vi tilbringer mye tid ute når vi er på hytta) kommer det gjerne en eim av amoniakk/urin over området. Det er ikke så hyggelig! Er kun ved spesielle vindretninger det er et problem, men ser for meg i tette hyttefelt at det må bli mye dersom alle har slikt. Inne er det veldig renslig og fungerer fint. Litt problematisk når vi er mange der en hel påske, da klarer det ikke å ta unna riktig nok og det har hendt vi har avlastet med den gamle utedoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå