Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Har en situasjon her - en ganske så frynsete historie med en kar som jeg møtte for ca 1.5 år siden. Har vært fram og tilbake der, han er mitt livs store kjærlighet som jeg ikke klarer å komme over. Han har såret meg utallige ganger, og det har aldri vært noe seriøst mellom oss. Han har ganske voldsom temperament (ikke voldelig men hissig) og slenger en del dritt hvis han blir irritert/sint. Jeg presterte å bli gravid med ham på prevensjon, og han reagerte skikkelig jævlig på det, sendte hatmeldinger osv. Da jeg ikke fikk støtte fra noe hold og har 2 stk fra før, valgte jeg å ta abort. Etter aborten slettet jeg ham fra facebook, telefon og alt. Plutselig 1 måned etterpå begynte han å skrive til meg igjen. I helt annen tone enn før. Vi begynte å chatte igjen da, og for noen dager siden presterte han å si mange ganger at han er glad i meg. Han ringte meg etter å ha spurt om lov til det først (han har ALDRi ringt meg selv før), og vi fikk prata ut om alt det onde som har skjedd. Han var helt annerledes nå enn før - lyttende og ydmyk, har bedt om forlatelse for måten han oppførte seg på, sa han var glad i meg og at han ville komme på besøk hvis han fortsatt var velkommen hos meg. Dagen etterpå ringte han igjen og sa at han ikke kom fordi han sov halve dagen og ikke orka å starte (ca 4-5 timer kjøring mellom oss). Så han skulle kanskje komme søndagen, men ville se det an først. Søndagen kom han selvfølgelig heller ikke, og i går snakka vi om at han kanskje skulle komme denne helgen, men han var ikke sikker på det heller. Jeg merket da han ringte at jeg ikke er over ham enda, og at hvis han VIRKELIG hadde jobbet for det, så hadde jeg vurdert ham igjen. MEN jeg synes det han har gjort hittil er alt for lite. Greit å si unnskyld og si et par ganger at han er glad i meg. Men hvis dere hadde såret en dere var glad i mange ganger, og fikk grønt lys til å avlegge besøk, hadde ikke dere hivd dere i bilen på flekken da? Ikke vurdert at neeei, jeg skal kanskje noe annet, eller bare slappe av hjemme. Han er ikke i jobb de 2 ukene nå da han er hjemme fra skiftarbeid, og har ingenting annet fornuftig å ta seg til. Så... hvordan oppføre seg i slik situasjon?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Du bør oppføre deg kaldt mot han og glemme han!! Kutt all kontakt. Han høres ut som en manipulerende drittunge som snur deg rundt lillefingeren. Du er en leke for han.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Du avviser selvfølgelig all videre kontakt..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Så dere mener altså at det ikke er noe håp der? skjønner på en måte ikke vitsen hvorfor han plutselig ringer, spør om han kan komme på besøk, sier han er glad i meg (han har ikke gjort noen av delene tidligere). Greit hvis han var interessert i sex, men siden han ikke gidder å komme, så er det ikke det heller? Skjønner ingenting... HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Gjør deg litt vanskelig. Skal du liksom bare sitte der og vente på han? Si til han at du liker han godt, men om han ikke vil ha noe seriøst så må han være mann nok til å si så. Du kan også slenge på at du gidder ikke å sitte hjemme å vente på han. Du har hele livet forand deg. For meg høres han ut som en taper som bare vil ha og aldri kan gi. Jeg mener...har han noengang fått deg til å føle som du er den mest fantastiske kvinne på hele jord? Så fortell han hva du vil ha - og ikke ta til takke med noen smuler.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Ja, det er virkelig ikke noe håp der. Han har allerede blitt forbanna pga at du ble gravid, og sendte hatmeldinger. Hva får deg til å tro at det ikke kan skje igjen? Men en annen gang handler det kanskje om noe mer uskykldig. Han sier han skal komme, men kommer aldri.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Takk for alle svar. Tror jeg blir nødt til å kutte all kontakt - har allerede forklart ham flere ganger at jeg har følelser for ham og hvordan jeg vil ha det. Kan kanskje si noe sånt som at er han interessert, så kommer han den og den dagen. Hvis ikke, så er det ikke så nøye. tror ikke jeg har mulighet for å ødelegge noe som ikke er der... HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Virkelig ingen som kan gi meg håp om at det muligens kan bli noe her? HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #11 Skrevet 31. mai 2011 Min venninne har hatt en sånn "flørt" som du har nå. Han bare lekte med henne, og var psykisk ustabil. For det er vel ikke normalt å hinte om besøk og så trekke seg? Tyder på psykisk ubalanse det her.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #12 Skrevet 31. mai 2011 Det finnes nok ikke noe håp nei En mann som vil, han får det til..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #13 Skrevet 31. mai 2011 Nei, den historien gir ikke håp. Han virker ustabil, uinteressert og dessuten ganske manipulerende. Jeg tror du vil føle deg brukt og utslitt av denne mannen i løpet av kort tid om du går inn i et forhold med ham. Løp alt du kan i motsatt retning - en som sendte hatmeldinger på sms da du var gravid, er ikke en du vil ha tett på deg i livet ditt - og heller ikke i dine barns liv!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #14 Skrevet 31. mai 2011 Gjør deg selv en tjeneste og kutt ut hele typen. Med historien dere to har viser at det nok ikke ville funke og jeg vil nok tro grunnen til at han ikke kommer er at han ikke er intresert nok. Mulig han vil komme så dukker det opp noe annet spennede istede så velger han heller det. Kjæresten min bor 14 timer kjøretur unna meg. (Jeg må inrømme at jeg ikke hadde begynt å date han i hele tatt om jeg var den som måtte kjøre.) Men han vil være med meg og de 12 timene ja det blir for han derfor ikke et problem så han ser jeg oftere en han jeg datet før han som bor 15 min unna, men aldri hadde tid.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #15 Skrevet 31. mai 2011 Tusen takk for svar. Skal nok kutte han gradvis ut, og jobbe med å komme over ham ordentlig, noe som er vanskelig. Vet bare ikke hva jeg skal si til ham jeg?? HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #16 Skrevet 31. mai 2011 "Gradvis" er i alle fall det ordet du ikke skal bruke. Gradvis skjønner de ikke, det betyr at du holder ham varm og gir ham lillefingeren. Du skal si som sant er, at du ikke opplever tillit til ham etter det som skjedde sist, og at du ikke egentlig ser noen stor interesse hos ham. Så derfor, fordi det vil skade deg i det lange løp å gå og vente på hans gunst, vil du be ham trekke seg sporløst ut av livet ditt, og vennligst ikke kontakte deg mer. Ikke på sms, ikke på FB, ikke på døra, ikke på chat.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #17 Skrevet 31. mai 2011 Takk for enda et fornuftig svar. Blir vanskelig å kutte han ut på dagen, siden vi har så mye historie sammen. Men kanskje det skal til for å komme helt over ham - vet ikke hvordan jeg skal klare dette. For jeg klarer ikke å forelske meg i noen nye så lenge jeg ikke er over han her. Har vært mye grubling i det siste her, med tårer og hele pakka :S
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #18 Skrevet 31. mai 2011 Jobb med tankene dine. Luk ut forskjønnende rosemaling. Husk på sms-kampanjen hans, at han svikta deg med svangerskapet (der han virkelig hadde sjansen til å vise seg som en mann) osv. Jeg syns han virker ganske slem faktisk, selv om han kommer med fine ord nå... Du forteller jo også at han aldri har ringt deg før! M a o har du alltid tatt initiativet! Jeg kommer til å tenke på en gammel sang av Marius Müller "Mulig at dere har slått opp, så du sitter der or deg sjæl: For jeg er den du veit, sier aldri nei, jeg kommer alltid løpende til deg." Sånn er det han behandler deg!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #19 Skrevet 31. mai 2011 Det med initiativ - jeg har alltid tatt initiativet selv når det gjelder mannfolk, og jeg er nå rundt 30. Aldri vært attraktiv for noen, selv om folk synes jeg er pen. Ekstremt ille har det blitt etter jeg ble alene med barn - nå er det ingen ordentlige mannfolk som ser på meg. Så denne biten er jeg vant med. Men skal nok bite tenna sammen og si til ham at han kan la være å ringe og si ting han ikke mener, og bare kutte ut pjattet. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #20 Skrevet 1. juni 2011 Oppdatering: nå orker jeg ikke mer. Han begynte å godsnakke på msn igjen i går, og sa han skulle komme i dag, at det kunne være fantastisk å besøke meg osv osv. Skulle ringe meg innen kl 12 og si fra om han kommer. Har jeg hørt noe? Nope. Så nå tror jeg det er best å kutte ut kontakten med ham og prøve å jobbe meg gjennom kjærlighetssorgen... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå