Gå til innhold

Jeg er student og har ås lyst på et barn til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg følge hjertet eller hodet?

Sønnen min på snart fire prater ofte om småsøsken og jeg ser "nytten" og ikke minst gleden han hadde fått om han hadde et lite søsken. Og både jeg og manne har veeldig lyst på et barn til nå, vi kjenner oss klare. Kan noen legge fram noen argumenter for og imot?

Når jeg er ferdig studert har sønnen min begynt på skolen, og jeg personlig syns dette blir så altfor stor aldersforskjell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vet jo bare dere om det er riktig :) jeg aner ingenting om deres situasjon. Jeg er selv student og har en 6åring som begynner på skolen til høsten. Og jeg har fortsatt 2 år igjen av studiene mine. Her blir det ingen flere barn før jeg er ferdig på skolen og har fast jobb.

Men det er av personlige grunner. Samboeren min er mye borte med jobben og jeg studerer et studie som innebærer mye praksis. Dvs for meg er det nok med å lese, være i praksis(som innebærer full jobb) og ta av meg barnet. Jeg vet med meg selv at det hadde bare blitt mas med en baby midt oppi dette. Dessuten er jeg ikke helt klar for nattevåk, babyskrik, bleier osv akkurat nå ;) Har en venninne som akkurat har fått baby så jeg får litt flashbacks, og har funnet ut at jeg ikke orker en baby akkurat nå.

Jeg har selv to søsken. En som er 3 år eldre enn meg og en som er 11 år eldre enn meg. Jeg har faktisk best kontakt og best vennskap med det eldste søskenet mitt. Det andre snakker jeg sjeldent med desverre. Så det er aldri noe garanti.

Skrevet

Hei HI. nå venter jeg nr 3 og dette er det 3 barnet som jeg får under studietiden.. det har jo tatt meg 2 år lengre enn planlagt studietid, men for meg var det helt ypperlig. jeg er ferdig nå om 14 dager, og får permisjon i okotber. =)

jeg for min del synes det har vært supert å få unger under studietiden, så hvorfor ikke? kjør på om dere har lyst til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...