Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 jeg har en 1 årig jente som nylig er begynt å leke litt alene, idag har hun virkelig slått rekord, 2 timer snart! Jeg sitter i stolen ved siden av og jeg prater til henne, men er ikke på gulvet å leker nå...er det grusomt feil av meg? Ellers har jeg vært nødt til å lekt sammen med henne i timesvis på gulvet, synes det e bra at hun kan leke litt alene også...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg lar ungene mine leke alene til evig tid om de får til det! Og ikke gidder jeg å forstyrre med prat hele tiden heller. Men nå er det av og til naturlige årsaker til å avbryte dem i mellom, for eksempel mat, men utenom slike ting, avbryter jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Nei, det er jo bra at hun kan leke lenge alene. Å leke alene er jo noe av det viktigste barnet lærer. Senere vil hun (og du) få noe igjen for det.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 La henne leke alene:-) Dette er unger generelt for dårlig til i dagens samfunn- de blir aktivisert hele tiden og mange klarer ikke leke selv. Så lenge du gir respond på henvendelser fra henne så bare sitt og ta livet med ro;-) Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Okei følte meg bare som en dårlig mor her jeg satt:P hun er ellers ekrstremt mamma dalt og henger seg fast i buksebena på meg nesten:)håper det varer det her;)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 ja det er nytt for meg. Ja er jo bra de kan leke alene. Kjenner ei som ikke kan leke alene, 8 år og har ALT du kan tenke deg av leker og spill, mobil,ipod osv...men finne på noe selv?nei det kan hun ikke:p det må skje noe hele tiden! slitsomt... men da skal jeg nyyyyyte dette, må gå litt etter henne nå, holder på å lære seg å gå lille snuppa så litt ustødig...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Høres helt suverent ut! Hun er jo ikke alene, hun bare leker alene. Høres ut som du har en trygg unge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå