Gå til innhold

er det ok at hun leker alene så lenge?

Anbefalte innlegg

jeg har en 1 årig jente som nylig er begynt å leke litt alene, idag har hun virkelig slått rekord, 2 timer snart!

Jeg sitter i stolen ved siden av og jeg prater til henne, men er ikke på gulvet å leker nå...er det grusomt feil av meg?

Ellers har jeg vært nødt til å lekt sammen med henne i timesvis på gulvet, synes det e bra at hun kan leke litt alene også...

Fortsetter under...

Jeg lar ungene mine leke alene til evig tid om de får til det! Og ikke gidder jeg å forstyrre med prat hele tiden heller. Men nå er det av og til naturlige årsaker til å avbryte dem i mellom, for eksempel mat, men utenom slike ting, avbryter jeg ikke.

La henne leke alene:-) Dette er unger generelt for dårlig til i dagens samfunn- de blir aktivisert hele tiden og mange klarer ikke leke selv.

Så lenge du gir respond på henvendelser fra henne så bare sitt og ta livet med ro;-) Kos deg!

ja det er nytt for meg. Ja er jo bra de kan leke alene. Kjenner ei som ikke kan leke alene, 8 år og har ALT du kan tenke deg av leker og spill, mobil,ipod osv...men finne på noe selv?nei det kan hun ikke:p det må skje noe hele tiden!:P slitsomt...

men da skal jeg nyyyyyte dette, må gå litt etter henne nå, holder på å lære seg å gå lille snuppa så litt ustødig...:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...