Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 fint eller ikke? syns det var fælt før men må si at det blir finere og finere jo mer jeg smaker på det.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg tror det skrives med e, altså Ømgjer. Er det ikke det den eldste jenta til Kathrine Gerhken og Arne Hjeltnes heter?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Ølgjær? Nei, har sett det skrevet som Ømjer. Ikke noe jeg ville valgt selv, men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 jo det er datteren deres.Skrives nok med e ja. det navnet dukket stadig opp i tankene mine da jeg gikk med minste i magen.Skal ikke ha flere barn nå da;) hi
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Så vidt jeg vet staves det Ømjer, og er et nydelig navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå