Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fint eller ikke? syns det var fælt før men må si at det blir finere og finere jo mer jeg smaker på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det skrives med e, altså Ømgjer. Er det ikke det den eldste jenta til Kathrine Gerhken og Arne Hjeltnes heter?

Skrevet

Ølgjær?

 

Nei, har sett det skrevet som Ømjer. Ikke noe jeg ville valgt selv, men hver sin smak.

Skrevet

jo det er datteren deres.Skrives nok med e ja.

det navnet dukket stadig opp i tankene mine da jeg gikk med minste i magen.Skal ikke ha flere barn nå da;)

 

hi

Skrevet

Så vidt jeg vet staves det Ømjer, og er et nydelig navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...