Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 dere tror jammen meg på alt her inne, nesten litt tragisk. det er lov å tenke lengre enn sin egen nese:)og de som lager slike innlegg burde skjerpe seg...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Det har ikke fallt deg inn at vi velger å svareseriøst selv om vi har en mistanke om at ikke alt erhelt sandt. For det første blir det morsommere på den måten. Enkelte får frem noen morsomme problemstillinger. For det andre kan enkelte av innleggene som virker lite troverdige faktisk være sanne. Ettersom det ikke skader meg å svare seriøst gjør jeg det. Jeg gidder ikke lete etter tulleinnlegg, men jeg vet at en del er det. Så lenge jeg ikke sender penger eller liknende ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Det skader da ingen om jeg svarer seriøst på noe jeg egentlig tenker er bare tull. Har skjedd en gang at jeg spurte om noe, og mange kalte meg troll. Var faktisk litt sårende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå