Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 rutiner som når de spiser/ hva de spiser når sover de/hvor lenge ca/ hvor mange dupper leggerutiner osv hva kan babyen din? prate,le,rulle osv
3 nøtter til Askepott Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Han blir 4 mnd på fredag, han sover stort sett fra 23 på kvelden til 11 på morningen (får mat og bleieskift 2-3 ganger) Han sover 3 dupper fra 11 på mornigen til han sovner 23 (forskjellige tidspunkt hver dag) Han får kun mme enda, men har tenkt å prøve litt grøt neste uke for han drikker ganske masse og veier 7,5 kg nå Han prater og ler masse, men kan ikke rulle enda, men nesten.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Hei. Jeg har en gutt på 4 mnd. Vi starter dagen ca 6-6.30. Da vil han ha dagens første måltid. Jeg fullammer så det er bare mm det går i enn så lenge. Så er det stell og på med klær for liten og stor. Storesøster og jeg spiser frokost, mens lillebror enten sitter i vippestolen sammen med oss på kjøkkenet, eller ligger i babygymen i stua. Så får han som regel en påtår før vi kjører storesøster til barnehagen. Han sovner nesten alltid i bilstolen og jeg legger han over i vogna når vi kommer hjem. Da sover han ca 2 timer. Så er det ny runde med pupp og bleieskift. Synger, leker og koser når han er våken - og prøver å lure inn litt trening av nakken.. (Han er ikke så veldig begeistret for å ligge på magen, og gulper også endel). Han ligger også alene på teppe/babygym på gulvet. Han er våken rundt 2 timer før han blir trøtt og vil sove igjen. Sover 1-2 timer, våken 2 timer. Så er det tid for å hente storesøster, og mens jeg lager middag ligger gjerne lillebror på gulvet mens storesøster leser/bygger lego og prater med han. Lillebror tar gjerne kvelden i 19-tiden, da er han stuptrøtt igjen. Har frem til nå sovet hele natten, men de siste nettene har han villet ha pupp 2 ganger. Kanskje på tide å begynne med litt grøt...? Sånn går våre dager. Koser meg veldig hjemme og er ikke ofte utpå. Hender jeg er på kafe så klart, men ikke hver uke. Det er ikke hver dag jeg orker å trille tur heller.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Glemte å si at han prater og ler masse. Tipper over på siden, men ruller ikke videre rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå