Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg blir 30 år fredag 10. Juni...vet ikke hva jeg skal si. Skjer det mye forandring etter fylt 30? Jeg er ikke ferdig utdannet engang og er gravid med barn nr. 4. Jeg har en all right jobb, men vil ha karriere innen noe helt annet. Jeg skulle begynne å studere igjen i år, men det blir ikke noe av siden jeg ble uplanlagt gravid :/ Om jeg begynner å studere neste år må det bli deltid siden jeg da har 4 barn under 8 år. Da er jeg ferdig utdannet som 35 åring????? OMG, er jeg i drømmeland nå????
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Næh...rynkene kommer ikke over natta, og gåstol trenger du ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Du er ikke alene om å gå på høyskole i den alderen. Da jeg gikk på høyskole tror jeg det var noen som var enda eldre. Heller ikke stort problem å få jobb i offentlig sektor etterpå, hvis du har et engasjement for jobben. Finnes selvsagt en del arbeidsmiljøer i privat sektor som kun vil ha kule "hotrod" 20-åringer.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Det og ja hmmm, håper NAV ikke foretrekker disse 20-åringer da HI
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Ikke stort du får gjort med det.......for det andre alternativet er mye verre.m
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Neppe! Tror aldri jeg har sett en 20-årig NAV-ansatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå