Gå til innhold

Hvorfor har nesten alle slanke kvinner med store bryster ingen rompe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da snakker jeg om naturlig tynne. Ikke de som er slanke med trening og kost.

Det finnes jo unntak. Men de er jammen få.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det egentlig du henviser til? Det kan ikke være mange. Så godt som alle slanke kvinner jeg jkenner

Skrevet

Silikon som oftest, eller polstret BH, jeg har selv blitt tynn nå, og da er puppene vesentlig mindre også. Vurderer silikon, ikke mye, men nok til at jeg har litt pupper i hvertfall, gitt opp å legge på meg, jeg spiser allerede som en hest. Må ha enorm forbrenning. Fett sitter ikke på, så jeg trener og spiser, spiser og trener. Har et daglig kalori inntak som ligger 50% over det normale kvinner i min alder og størrelse har, trener 1 1/2 time for dagen.

Skrevet

De kan jo ikke få både i pose og sekk! :)

Skrevet

Det har vel med den berømte pære og eplefasongen. De som har eplefasong, har ofte store bryster, større mage og ingen midje, samt tynne bein og slanke hofter.

Pærefasongen har mindre fett på overkroppen, oftere mindre pupper, smale midjer, men bredere hofter og mere fett på stumpen. Gener, men også hormoner spiller inn her:-) Selv har jeg små pupper, veldig smalt liv, men også veldig flat ræv, så jeg har ikke vært særlig heldig der nei...

Skrevet

Etter min mening hardu vært veldig heldig. Jeg liker hverken store pupper eller store romper noe særlig. Jeg er heldig og er som deg.

Skrevet

Ja de med store bryst har ofte kraftig rygg stilkbein og flat rompe.

Jenter med litt hofte og rompe har sjelden pupper i slike proposjoner.

Skrevet

Jeg er slank med store pupper og relativt brede hofter og sprettrompe....... så det er faktisk mulig..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...