Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Sigurd er fint. Resten kan jeg styre min begeistring for.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Så lenge du holder deg unna Andor og Jarlfryd har jeg ingen innvendinger;)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 jarlfryd hehe... synes Arn var spenstig =)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Synes Arn er kjempeflott! Så Arn Sigurd likte jeg ) Inghild likte jeg dessverre ikke så godt...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Liker ikke Arn, men Sigurd alene er knallflott Inghild er helt greit, liker Ingvild mye bedre. Men for all del, ordentlige navn og ikke noe kliss
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Jeg synes det var staute norske navn, ikke slike poppis navn som de fleste velger nå til dags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå