Gå til innhold

hva synes dere om navnevalget???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Arn Sigurd eller Inghild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigurd er fint. Resten kan jeg styre min begeistring for.

Skrevet

Så lenge du holder deg unna Andor og Jarlfryd har jeg ingen innvendinger;)

Skrevet

jarlfryd :P hehe...

 

synes Arn var spenstig =)

Skrevet

Synes Arn er kjempeflott! Så Arn Sigurd likte jeg :o) Inghild likte jeg dessverre ikke så godt...

Skrevet

Liker ikke Arn, men Sigurd alene er knallflott :)

Inghild er helt greit, liker Ingvild mye bedre.

 

Men for all del, ordentlige navn og ikke noe kliss :)

Skrevet

Jeg synes det var staute norske navn, ikke slike poppis navn som de fleste velger nå til dags.

Skrevet

Sigurd er fint - resten var ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...