Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg vet ikke om jeg skal velge en klassisk stil på vogn og vognpose som dette: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.l2557&item=220775807383&nma=true&rt=nc&si=g%252BfdwGJCBAp%252FQ8dkCmAdFD1jKok%253D http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28710359 Eller en mer moderne vogn som feks brio, simo mutsy ol . Hva ville dere valgt ? Det er til en gutt .
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Jeg ville valgt det billigste som kan fungere for deres bruk.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Vil du ha en stor vogn med godt liggemål som barnet kan sove ute i flere år, så nok en litt mere klassisk variant.. spørs hvor mye du triller eller om du alltid skal pakke vogna inn i bilen... de nye små moderne vokser barna ofte ut av før de er 5-6 måneder.. så da er ikke bagdelen lenge i bruk for å si det sånn.. En litt større klassisk vogn kan du legge en tykkere madrass i og "løse" barneseler.. spør moren din hvordan de gjorde det.. eller les litt på danske sider... barnevognens "hjemland"
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Jeg liker klassiske ting, men ville fortsatt ikke ha valgt det du linker til (Silver Cross og R.L.). Da synes jeg Simo Duo-vognene fungerer greit, det samme med Odder-vognene (liker de godt) og f.eks. vogner som Inglesina, men jeg er ikke superfan av gardiner og fjas. Blir litt for mye for meg. Dessuten er vogner som Silver Cross og Inglesina lite egnet for norske forhold, hvor vi har mye ulent terreng og ikke minst skiftende vær (ulike årstider). Da hadde komfort og kvalitet gått foran utseende, selv om vognene kan være fine å se på. Når det gjelder vognpose ville jeg aldri ha valgt den du linket til, den var ikke fin, Ralph Lauren eller ei. Ville personlig ha kjøpt en voksipose (jeg synes de er klassiske og fine). Fins i mange enkle og klassiske farger, har hatt i både brun (med beige innetrekk, og sort med grått innetrekk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå