Gå til innhold

Dere med flere enn ett barn; har dere barna med samme far..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn med samme mann.

4.5 år mellom nr 1 og 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 barn med samboeren min :)

Skrevet

Har 6 barn med samme mann. Ungene er så like sin far, så ingen som lurer på om jeg har ulike fedre til de he he

Eldste er 15, minste er 2 mnd.

Skrevet

to barn med samme far.

Skrevet

snart 2 barn med min kjære mann, og vi har ikke tenkt å få noen andres barn nei ;) Vi bestemte oss før vi fikk barn, at hvis det mot all formodning skulle skjære seg mellom oss, så skulle vi ikke ha barn med andre. Vi ønsker ikke " mine, dine, våre" barn. Er oppvokst med foreldre som har holdt sammen i alle år begge to, så for oss virker det unormalt og ha det noe anderledes.

Skrevet

to barn, samme far, 10 års samliv og 6 års aldersforskjell på ungene

Skrevet

LOL hør på min da, den er faktisk sann.. har to barn, mine barn er både halvsøsken og tremenninger (-:

Skrevet

Ja, har fire barn med samme far. 7,5 år mellom eldste og yngste :)

Skrevet

8 barn med samme far. Litt under 14 1/2 år mellom eldste og yngste.

Skrevet

Min mann og jeg har én jente fra før, og venter nå nr.2. Det blir da 4 års aldersforskjell mellom de to.

Skrevet

har to barn med samme mann og tenker å fortsette slik til tredjemann og sistemann kommer:)

Skrevet

har to barn med samme mann og tenker å fortsette slik til tredjemann og sistemann kommer:)

Skrevet

Har to barn med to forskjellige... pappan til eldstemann døde når han var baby..

Skrevet

Ja, jeg har 2 barn(skal ikke ha flere) , med samme far. Det er 7 år mellom mine.

De har et yngre halvsøsken, som far har skaffet dem......

Skrevet

Haha, hvis det mot formodning ikke skulle fungere mellom dere, så tror jeg ikke den avtalen vil være noe dere tar hensyn til lenger. For en utrolig teit avtale forresten.

Skrevet

Babyen i magen og sønnen som er 9 har ikke samme far. Faren til 9åringen døde før han ble født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...