Gå til innhold

Dere med flere enn ett barn; har dere barna med samme far..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har 3 barn. Eldste har en annen far, men han gikk bort da hun var et år gammel. Hun kaller min nye mann pappa, men vet han ikke er det. Hun har ikke kontakt med hans familie da faren var den eneste som ønsket henne. Aldersforskjellen fra henne og til de jeg har med min mann er 8 og 10 år

Annonse

Annonse

Tre forskjellige fedre, men med go grunn. Han ene var ustabil, kastet opp i kjøleskape mitt å ramlet ofte omkring i stua etter å ha "pusset tennene" (han drakk munnsjyllevann). Han andre forlot meg etter at jeg hadde hatt sex med broren hans. Og han tredje er jeg fortstatt sammen med. Han er snill, ikke sjalu og han drikker ikke.

Utregninga er sånn: den eldste har liksom to fedre - en biologisk, som ikke har deltatt noe særlig, og en stefar som har vært bedre enn en ekte pappa så lenge han kan huske. Så han sier pappa til stefar, og navn til biofar.

Seinere kom jeg sammen med en annen mann og fikk to barn med ham.

Har 6 barn med 4 forskjellige fedre. Eldste er 10 år og yngste er 3 måneder. Er fortsatt sammen med bf til minste, men forholdet hangler veldig for tida, så er redd jeg blir alenemor igjen. Skal ikke ha flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...