Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Nesten litt vemodig, men innmari deilig også! Så når vi passerer midnatt flytter jeg over til 2. trimester! Akkurat nå synes jeg faktisk at tiden har gått fort. Jeg spyr fortsatt daglig og sliter litt med å få i meg mat, men det går seg til. Når kommer dere etter til 2. trimester?
angelsound Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg kommer etter mandag 6.juni )) Gleder meg.
Gromjenta Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 så deilig:) jeg kommer snikende etter deg på mandag jeg og :-D jeg er også plaget med kvalme og problemer med å holde på maten, er fryktelig tungt til tider og det går en del timer med til søvn ja;) har du prøvd noe mot kvalmen? jeg har prøvd det meste men ingenting virker på meg, desverre.hadde vært deilig å våknet en morgen og ikke kjent klumpen i halsen... er ikke så mye inne på desember-klubben, synes det er dårlig med aktivitet der,eller? lykke til videre, det blir stas når ord.ultralyd-dagen dukker opp :-D klem fra meg:)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har prøvd afipran og postafen reisesyketabletter. Hjelper ikke. Spydde bittelitt mindre, men ble mye mer kvalm siden jeg ikke spydde. Så det ble egentlig verre.
palomino Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 hei Det er jeg i morra.... føler det som en veldig lettelse og gå over i 2. trimester. Har ikke vært bekymret men føler likevel at det er litt tryggere. Jeg synes også at det har vært litt lite aktivitet på desember-klubben. håper at det tar seg litt opp etterhvert. .
camillah 2 små Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Jeg må nok vente til omkring den 22. juni.. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå