Gå til innhold

til dere som jobber/har jobbet i barnehage :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ok jobb?Vurderer å søke, men bli fortalt av _alle_ at det er en drittjobb:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en drittjobb er det absolutt ikke.men lønna er dritt, spesielt for det ansvaret man har som ped.leder og avdelingsleder.

hadde jeg hatt mer IQ hadde jeg jobbet en annen plass (på grunn av lønna) men ellers stortrives jeg!

Skrevet

hva er timesbetalinga da?:S

Skrevet

vet ikke hva timesbetalinga er,men min årslønn etter 5år er 330 000 i året,til å grine av

Skrevet

okei...takk for svar:) dette blir bare midlertidig mens jeg studerer ved siden av.

Skrevet

da villet jeg heller ha jobbet i en butikk der du får kvelds - og helgetillegg,da tjener du mer penger for færre timer!:)

Skrevet

det har jeg gjort før og trivdes ikke...:S

Skrevet

Om det er en drittjobb eller ikke kommer vel an på hvem du spør ja! Det er i alle fall en veldig viktig jobb. Variert, ingen like dager, mange utfordringer, du bør like å være ute i all slags vær, tåle å bli møkk skitten etter en dag i sandkassa, like å holde på med unger hele dagen, hver dag. Selv om lønna som ufaglært (hvis du er det?) sikkert er heller dårlig er det så absolutt en spennende og utfordrende jobb hvor du får tilbake like mye som du gir. Barna viser når de setter pris på deg! Jeg trives i jobben!

Skrevet

det eneste som e dritt er lønna :)

Skrevet

Hvis du studerer så kan det jo være vanskelig å jobbe i en dagjobb? Selv jobbet jeg som pleieassistent på et sykehus, det er perfekt, for da får du helger og ettermiddager uten at det nødvendigvis må gå ut over studiene. Forøvrig er barnehage en veldig fin jobb, men dårlig betalt. Som ufaglært og vikar vil du nok ligge på kanskje 120 kroner i timen. På sykehus og sykehjem vil du kunne tjene mere pga ettermiddag og helgetillegg og du vil ha mulighet til å jobbe mere.

Skrevet

takk for svar :)