Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 God gammel slager ;-) tomt glass spar kjøp katalog reklame banan skall potetgull
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 to glass en Ipad en pose potetgull to snusbokser en mobil en rosa post-it lapp
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Avisa til Dyreparken Klokka mi Taska til pcn min Pcn til mannen En tom kopp 2 legobiler 3 fjernkontroller 2 mobiler en skål med lys og alt mulig annet dill (Les; Bakugan-kort, sprettball, øredobber osv osv) 2 tomme glass Rot? JA! Orker jeg å rydde? NEI!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 2 tomme glass 3 kontroller (tv, dvd og dekoder) en liste over mennesker som kommer til dåp en plastbolle med sukkererter og jordbær en mugge iste en kopp med varm honing-te babycal
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Ikea stearinlysholder 2 fjernkontroller Hustelefon Mobil Speilreflekskamera
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 2 brukte fat, 2 skåler, kniv og gaffel, 2 glass brus data, ei lue, lys, servietter, duk, vg, foreldre og barn, ei lue
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 På det ene er det en bolle med litt potetløv, 2 spenner, fjernkontroll og en kaffekopp. På det andre er det ett fruktfat, en lysestak og 2 andre pynteting.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Føttene mine:) en fjernkontroll og ett glass Cola
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 ...alt for mye rot i dag... et lysfat en løper en tåteflaske to glass 2 fjernkontroller mobilen en lynet mcqueen-såpeskum-bil og en bolle med samosa som er hentet fram igjen etter middagen. Er overmett og småkvalm etter all samosaen nå så jeg orker ikke bøye meg for å rydde
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 en halv form mes nachos en skål nøtter noen telysestaker 1 glass en talerken kniv og gaffel salt og peppersrøsse en pakke våtservietter 2 fjernkontroller pc'n mobilen noe papirer og en av bodyene til lillegutt.. uuupps... nå skal det ryddes ja! takk for verdens beste måte for å innse at jeg burde rydde
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 står kun en leke fra 1åringen min der:P et sånn brett en banker nedi pinner:P men under bordet er det masse intresant...duken f.eks...gir opp å ha noe på bordet, blir revet ned av 1åringen med en gang..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Et fat med lys En serviettholder En boks med tyrkisk pepper To fjernkontroller En trådløs telefon En ligther En skål med nøtter En kaffekanne En kaffekopp Og en pose sjokoladeegg Hmmm, ser ikke så rotete ut...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 briller lys på skål blomst i potte lyse stake bil blad (til gubben) lommebok bil nøkler reklame kjeks to skåler (brukte:P) brusglass mobil fjernkontroll brilleseddel kulepenn ett brukt glass til og is skje hahaahaah fy faen!! dette bare fra i kveld..... Rydde ja-! men ser det er godt det ikke bare er meg
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 duk, to telysholdere, fjernkontroll, glass, mobil taperull
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Beina mine En gammel kaffekvern småpenger lekebil..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #19 Skrevet 31. mai 2011 Fire spisematter Telefon Videokamera Program fra turnoppvisning Solfaktor CD Vase med pene blomster Enda et program fra turnoppvisning To penner Bilde av min datters klasse Brettspill Huskeliste Mobiltelefon Stropp til å binde sammen ski med Saltkar og pepperbøsse Kurv med servietter Vinglass med litt hvitvin Laptop Pose med såpe i
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #20 Skrevet 31. mai 2011 Løper Glasskål (tidliger til potetgull, nå brukt til søppelbøtte for mystery tyggispapir) 2 lysestaker Potteplante Babycall 2 fjernkontroller Molbil Topp til flasker glass med smeltet isbiter Cola Henvisning til gynekolog Tanntråd på stang Pc og pc mus Er ikke sååå rotete Og ja, skal rydde NU
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #21 Skrevet 31. mai 2011 Blomster fjernkontroller en flaske vann og beina mine:=)
Gjest amandine Skrevet 31. mai 2011 #22 Skrevet 31. mai 2011 En gammel linserviett med oldemors monogram brodert i hjørnet, en Aaltovase med syriner fra hagen, Vakkerungens smykkeskrin(en muffinsgreie med øredobber), Master Mind, en hårbørste og tre fjernkontroller. En adressebok og en av Broremanns tegninger, og Kamikazeguttens smokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå