Gå til innhold

teit spm... Føflekk vs Vorte? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en rød prikk som har stukke litt ut av huden bak på ryggen.. har avogtil pirket på den, men ikke klødd noe særlig. Er vel mest fordi jeg vet att den er der...

Men idag oppdaget jeg plutselig att den stikker mye mer ut.

Ikke vokst sann i bredd eller noe, kun att den stikker mer ut. Den er ganske rød (jeg har pirket litt på den..) og nå lurer jeg på om det er en vorte eller føflekk?? kjenner jeg blir litt nervøs.. er redd det er en føflekk...:/

Noen som har hatt noe lignende? :P teit spm men... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter på denne jeg ;)

Skrevet

Hei!

Høres ut som et såkalt hemangiom, en liten knute av blodkar-helt ufarlig. Men det er vanskelig å stille en diagnose kun uifra foklaringen. Er du bekymret anbefaler jeg deg å gå til fastlegen din, så far du et mer nøyaktig svar og kan få ro i sjelen. Det er ikke noe gøy å gå rundt og være redd.

Og det er ikke et teit spm! :o)

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe farlig, men jeg ville gått til lege likevel, for sikkerhets skyld.

Skrevet

Hadde flere føflekker på ryggen som plutselig begynte å vokse da jeg gikk gravid. Vart slik som du beskriver.

Gikk til legen og hun klippet de av. Fort ikke vondt.

Ta en tur til legen du. Lykke til!

Skrevet

Aner ikke om det er vorte eller føflekk. Sjøl gikk jeg til legen for å fjerne store føflekker, og hun sa den ene var en vorte. Hun "frøs" dem vekk, veldig effektivt.

Ta en tur til legen og få den bort, sånne store føflekker er plagsomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...