Gå til innhold

søker "slanke-mailvenn" der vi kan motivere og oppmuntre hverandre :)


fruPuse

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Jeg er ei jente på 25 år som ble mamma i november. Jeg er 176 cm høy, og på mitt tyngste rett før fødselen veide jeg 110 kg (!) Nå, ca 6 mnd etter fødselen sitter jeg igjen med 92 kg. Jeg vog ca 87 kg før jeg ble gravid, derav 15 kg som jeg hadde lagt på meg over ca 2 år. Mitt ønske og mål er å bli normalvektig, og helst 70-75 kg. Jeg ammer fremdeles, men synes det går vel treigt med vektnedgangen. Jeg har gått mange trilleturer med barnevogna, og sykler noen ganger i uka. Men jeg er så svak for mat, og spesielt god og søt mat. Jeg føler meg absolutt ikke vel med meg selv, og synes nå at nok er nok!

 

Derfor kom jeg på tanken om kanskje det er noen der ute i en lignende situasjon som meg? Som ønsker å dele oppturer og nedturer på veien mot å bli lettere, og som kan gi litt logg til den andre om matinntak og mosjon, slik at man blir litt motivert til å være flink :)

 

Hvis du kjenner deg truffet av dette, hadde det vært kjempefint om du ville sende meg ein mail på [email protected]. Vi kan gjerne være anonyme hvis du ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...