Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Må bytte på,får veldig stygg hud av dior sin fundation,skal legges til at jeg har sensitiv hud og har allergi,så får utslett og kviser av det meste,derfor har jeg kjøpt en så dyr fundation! Prøver så godt det lar seg gjøre å la huden puste og uten å bruke noe på den,men jeg MÅ jo ha noe til å bruke til pent.... Så er denne bra og fin til sensitiv hud??
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 På min hud er id-pudder fantastisk. Jeg får sjelden kviser, urenheter m.v. Den eneste ulempen er at huden kan se litt tørr ut hvis jeg ikke smører med veldig fet krem under pudderet. Jeg har sensitiv, tørr hud, med tendens til rødhet, allergiske reaksjoner og eksem.. Blitt mye bedre de siste årene, men vet ikke om det er ids fortjeneste:-) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mitt pudder, og har blitt helt avhengig:-) Det kan anbefales.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Blir glad når jeg hører at produktet holder det det lover:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 mineral make-up er så bra ja, men IKKE id. Det er ikke bra for huden. Inneholder bismuth, som mange reagerer på, og mange får også gusten, grå hud og store porer etter en tids bruk. Ville heller gått for inika eller susan posnick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå