Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 har lyst på en ny en nå....men aner ikke hvilken jeg skal velge..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Naomi Cambell Cat DeLuxe! Supergod! Får den også som aftenduft (Cat DeLux by night trur jeg den het) som er litt tyngre og "voksen". Dagduften er frisk og lett, men fortsatt sterk hvis du skjønner? Er helt hekta på den Ellers så skal man ikke skymse av Christina Aguilera sin parfyme, den ekke verst den heller! Også er Victoria Beckham parfymen nammers
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Åååå ja:) Gucci sin Envy me! Den er bare heelt rå,veldig fin som sommer parfyme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå