Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Kanskje rart spørsmål, men er det mulig å strikke på en måte sånn at det blir likt på fremsiden og baksiden?? Som på bildet av skjerfet her: http://zakkalife.blogspot.com/2010/10/pretty-in-pink-child-scarf.html Ser jo ikke baksiden av skjerfet der -nybegynneren-
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei Dette er ribbestrikking, Altså: 1 rett, 1 vrang, 1 rett osv. På retru er det 1 vrang, 1 rett, 1 vrang. Kanskje dette kan hjelpe deg: http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_index.php
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Hei Dette er ribbestrikking eller vrangbord. Altså: 1 rett, 1 vrang, 1 rett osv. På retru er det 1 vrang, 1 rett, 1 vrang. Kanskje dette kan hjelpe deg: http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_index.php
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 åh takk! Tror den siden du linket kommer til å være til mye hjelp fremover!
Himmel og hav Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Det ser ut som patentstrikk. Da blir det likt på begge sider. Beskrivelse av strikkemåten her: http://innfall.wordpress.com/2009/01/11/hjelp-vi-l%C3%A6rer-patentstrikk/
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Svaret kom vist to ganger,ups. Den siden hjalp meg mye, også har de masse fine oppskrifter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå