Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg e gravid når vi skal til Lalandia i sommer, rimelig høygravid...tenker å ikke bade, men ha med en bok å følge med på pappsen og mini som bader og koser seg.. MÅ jeg da dusje og slikt føre jeg "slepper inn" som i endel andre svømmehaller, eller kan jeg ha på en strandkjole og sitte å se på der inne??
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 da vi var der for en del år siden var det mange foreldre som gikk i sommerklær.. det virket ikke som om de hadde vært i dusjen
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 oki, høres bra ut for min del.. men håper jo de som skal i bassenget følger reglene for dusjing før bading om det er slike regler der.. Tusen takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå