Gå til innhold

kan sjefen gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på Rema og har vært i permisjon 1 år nå, skal snart begynne i jobb igjen, men så får jeg vite at jeg kommer til å få bare kveldsvakter.

Mannen min jobber på havet og er ikke hjemme før om natta(og noen ganger er han borte i en mnd eller mere i strekk) så det er helt umulig for oss:( Har fått barnehageplass og trodde ikke det kulle bli slik som det her:( har sjefen lovt til å gjøre dette?

Må jeg begynne å lete etter ny jobb?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres merkelig ut. Er det en stilling med bare kveldsvakter du har hatt tidligere, så er det jo greit nok, men ikke ellers. Han skal ha god grunn for at du ikke skal få vakter på forskjellige tider om det er det du har hatt før (og jeg kan ikke forestille meg en eneste grunn).

Se deg om etter ny jobb.

Skrevet

har hatt bare 1 kveldsvakt fast i uka tidligere igjennom 2 år.

Det er så mange andre også som vil ha formiddagsvaktene:S uff ja jeg må kanskje lete etter ny jobb:S

Skrevet

Hva sier arbeidsavtalen din da? Er det spesifisert arbeidstid? Om ikke så har du ingen rettigheter ang denne saken.

Skrevet

skal lete frem avtalen seinere, men tror det bare står antall timer...

Skrevet

Ta kontakt med Reitan Servicehandel direkte, jeg er helt sikker på at de kan hjelpe deg. PRøv å snakke med sjefen din først selvfølgelig, men om ikke ville jeg kontaktet noen på Reitan Servicehandel som har med bemanning å gjøre.

Skrevet

Fagbevegelsen, fagbevegelsen, fagbevegelsen. Meld deg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...