Gå til innhold

Faen, hva er feil med folk!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dritt lei av at når jeg er ute å går, enten det er på tur eller butikken eller hvor som helst hvor det er andre folk, å det kommer noen imot meg er det jeg som må vike.... ellers går folk bare rett på meg.

prøvde ut dette på et kjøpesenter en gang, va var det to damer som gikk rett i vogna til minsta....

viker du, eller er du en som forventer at andre skal flytte seg for deg hvor enn du går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg viker alltid.. Skjønner liksom ikke hva jeg skal oppnå ved å gå på folk ;)

Skrevet

heeeeelt enig med deg HI!! Irriterer meg hver gang jeg er ute med vogn. Hvis jeg går bare meg selv, så flytter jeg meg mer enn gjerne. Men å krongle den vogna i et slalommønster bare fordi ingen gidder å flytte seg....?? Vis hensyn!

Skrevet

Jeg viker også om jeg ser personen jeg går imot ikke gjør det:)

Er unødvendig å gå rundt å irritere seg over sånne ting syns jeg:)

Skrevet

Jeg viker alltid for barnevogner iallefall. Måtte en gang gå ut i trafikkert vei med barnevogna på smalt fortau fordi det var en mann som var drittlei av barnevognmafiaen som opptok all plass. Jeg var alene. Hadde vært lettere for ham å ta et kjapt tråkk ut i veien og opp igjen på fortauet.

Skrevet

Jeg går rett på, da viker alltid den andre.

Skrevet

Alltid vika for folk med vogn selv, til og med når jeg var yngre.

En annen som også irriterer meg er folk som stopper rett uten for butikk innganger på kjøpesentret og sperrrer hele veien for folk som skal ut å inn...

Eller folk som prøver å komme inn i heisen når jeg prøver å komme ut med vogn.... herregud, er vel normalt å slippe folk ut av heisen før man går på?

Skrevet

jeg er av NØYAKTIG samme oppfatning som deg!!!! så det vil nok si at jeg ALLTID viker..

her om dagen gikk jeg i byen med barnevogna.. da var det en innvandrer som gikk RETT på vogna med en sovende baby!! så ser han stygt på meg og skriker: do ser ike for hvor du går?!?!

da ble jeg rett og slett forbanna!! og sa tilbake: lær deg norsk!

huff.. var litt stygg da. men har sååå fått nok av både innvandrere som mener de eier alt OG normenn som ikke eier folkeskikk!

Skrevet

Slikt burde være rettferdig, og alle burde vike iblant. Dessverre tror jeg slikt har med utstråling og autoritet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...