Gå til innhold

Begynt å blø..


L_i_n_d_a

Anbefalte innlegg

Hei dere,

I dag har jeg begynt å blø.. Begynte med svak brunaktig utflod men etterhvert fikk det en klarere rødfarge.. Har vært hos legen å tatt blodprøve.. og skal dit igjen på onsdag.. men hun kunne ikke si noe hverken fra eller til så nå må jeg gå å tenke og gruble helt frem til fredag for å få svar på blodprøvene.. Men jeg klarer liksom ikke tenke at jeg mister for jeg føler ikke det.. det er jo mange som blør litt uten at det er noe galt så jeg får prøve å tenke positivt frem til fredag ihvertfall..

Det var ikke noe morro. Blødde ingenting ved forrige svangerskap så derfor blir en jo redd og nervøs.

Noen andre som har blødd litt?

 

Termin 26.jan 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg. Jeg har opplevd å blø masse i en hel måned uten at det var noe galt. Det er mange som blør - hele 1/4-del. Prøv å holde motet oppe inntil du vet. Du kan evt. reise rett til sykehuset og forlange ultralyd. Forklar din angst. Ikke ring på forhånd, for da sier de bare du må henvende deg til fastlegen. Men de avviser deg ikke om du kommer direkte.

jeg opplevde dessverre å miste i vinter så jeg vet en del om akkurat det også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sing. Blødde selv noe med min datter. Og det gikk bra. Men har selv også opplev MA, så dra til sykehuset og si du blør. Da vil de mest sansyndeligvis sjekke det med en gang. Du skal jo ta vare på den mentale helsen også. Lykke til. Håper det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ente med en SA... så da forlater jeg januar termin klubben. Håper på å bli gravid ganske fort igjen. Lykke til til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke lykke til!

Jeg var opprinnelig i novemberklubben, men hadde en SA.. og kom meg jammen inn i Januarklubben - så det kan skje fort! Krysser fingre for deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet som sagt også, bare 5 uke på vei. Jeg trengte et par måneder på å sørge ferdig. Mitt råd er å erkjenne den sorgen som kommer, enten den er stor eller liten. Og så prøve igjen så klart!

Lykke til kjære deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...