Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Fulle av strekkmerker, ingråde hår, spruket blodårer og store blåe blodårer. Jeg er slank, men alt dette ødelegger den fine formen jeg har i dem. Er det noe jeg kan gjøre for at de skal se bedre ut? Takk på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 strekkmerker får du ikke gjort noe med, inngrodde hår kan fikses (bruker du epilator er dette muligens årsaken, bytt til krem eller høvel), sprukne små kapillærårer kan fjernes hos hudlege/privat. De store blodårene er der, eneste som kan hjelpe på synligheten er at du tar sol/selvbruningskrem e.l Sånn!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Takk for svar Blir ikke strekkmerker borte med laserbehandling?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 nei, strekkmerker blir der de er. Det finnes ingen "kur" der dessverre. Har noen selv øverst på lår og ved knærne, men de syns lite og er fra puberteten. hilsen annie som svarte deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå