Gå til innhold

Jeg har stå stygge ben :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulle av strekkmerker, ingråde hår, spruket blodårer og store blåe blodårer.

 

Jeg er slank, men alt dette ødelegger den fine formen jeg har i dem.

Er det noe jeg kan gjøre for at de skal se bedre ut?

 

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

strekkmerker får du ikke gjort noe med, inngrodde hår kan fikses (bruker du epilator er dette muligens årsaken, bytt til krem eller høvel), sprukne små kapillærårer kan fjernes hos hudlege/privat. De store blodårene er der, eneste som kan hjelpe på synligheten er at du tar sol/selvbruningskrem e.l

Sånn!

Skrevet

Takk for svar :)

 

Blir ikke strekkmerker borte med laserbehandling?

Skrevet

nei, strekkmerker blir der de er. Det finnes ingen "kur" der dessverre. Har noen selv øverst på lår og ved knærne, men de syns lite og er fra puberteten.

hilsen annie som svarte deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...