Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Tok opp ett Nki nettstudie i januar, hadde planer om å delbetale dette, men jeg kom i en stor økonomisk krise, så jeg fikk utsettelse. Allikavel klarte jeg å betale ene avdraget på 3750 kr, har fremdeles tre avdrag igjen. Nå isted fikk jeg brev i posten om at jeg må betale det ene avdraget idag, betalingsfristen var 30.05, og dersom betalingen ikke var registrert innen tre dager, kom det til å bli rettslig pågang. Jeg har ringt de å prøvd å få til en utsettelse eller en betalingsavtale som jeg kan leve med, men de sa at siden jeg har fått en sånn utsettelse, så får ikke jeg mer hjelp, så jeg må betale dette idag. Jeg har ringt til slekt og venner for å spørre om jeg kan låne, men det er ingen jeg kan låne av. Hvordan i alle dager skal jeg kunne løse dette?? Jeg er aleneforsørger, med 11 000 kr i inntekt fra jobb, og 2600 kr i barnetrygd, så det sier seg selv at jeg har lite å rutte med!! All hjelp mottaes med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 evt snakke med ge money bank o.l om et lite lån ....? av og til er kredittkort eneste løsning. ps jeg anbefaler det ikke enn STRENGT NØDVENDIG! og IKKE bruk mer enn du må...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå