Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 hvor lang tid tar det fra man har spist infisert agurk til man evt blir syk? skumle greier
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Så vidt jeg vet har ikke noe av partiet kommet til Norge.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Hørte nettopp på radioen at de er i norge også...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Ha,ha Jommen glad jeg aldri kjøper økologiske varer. Det er ikke første gang man finner smittestoffer i økologiske varer.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 240 agurker som kan være fra en produsent som kan ha E-coli er inportert til Norge. Det dreier seg bare om økologiske produkter som er sendt ut til faste kunder. Ingen av agurkene er solgt i butikk og alle kundene skal være varslet. Jeg kjenner ikke inkubasjonstiden, men om du har fått beskjed om at du harfått en av disse agurkene kan du ringe mattilsynet og spørre.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Jøss, E-coli fra grønnsaker som er stappfulle av kumøkk? Det hadde jeg aldri trodd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå