Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 grubler mye for tiden, har d ikke helt bra med kjæresten..en dag er alt bra, en annen dag føler jeg at han er likegyldig. Det gjør meg redd og engstelig. greier ikke spise og går med sånn "grue" følelse i magen.. Skal høre med legen min om han kan skrive ut noen tab. koss tab funker dere som bruker slike, og hvordan virker de? blir sprø skal jeg gå kjenne på den klompen i brystet, og engste meg over d meste
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Det jeg anbefaler er å snakke med kjæresten om problemene. En annen ting som ofte fungerer er trening og et sundt kosthold. Piller har jeg ingen erfaring med.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 har prøvd men ikke så lett...han føler jeg maser da..kjenner jeg trenger noe å slappe av på.roe ned angsten litt
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Tabletter er en veldig enkel utvei, det fjerner ikke angsten, men gjør at du føler mindre på den. Angsten kommer innenfra og det du må gjøre er å få oversikt over hva som gir deg angst og begynne å jobbe deg igjennom det. Hvis kjæresten din føler at du maser så får han ta seg sammen, ting må snakkes ut om. Men dette med piller er min erfaring, det er klart at noen trenger det, men overvei det nøye. Det var for meg kun en falsk trygghetsfølelse og jeg følte det var bedre med angst og jobbe med den eller å føle meg bra til jeg skjønte at det ikke var reellt. Ønsker deg lykke til Marina
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 "koss tab" lol jeg fikk lorazepam av legen for over -nervøsitet i forbindelse med noe personlig, han sa jeg skulle ta en for dagen en stund. Det virket jo men er ikke noe "å slappe av på" som du sier. Jeg ville heller tatt meg et stort glass vin
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Kom deg inn i en selvhjelpsgruppe i regi av Angstringen. www.angstringen.no
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Jeg er motsatt, jeg ville absolutt ikke prøve piller (ville ikke bli avhengig av piller for å klare hverdagen), så jeg ble henvist til psykolog, og kognintiv terapi i gruppe. Dette er virkelig noe å anbefale:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har hørt at snus, bønn og musikk skal hjelpe Håper du føler deg bedre snart.. Det er helt forferdelig å ha angst Pust med magen! Det løser seg, det gjør det alltid. God klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå