Gå til innhold

Kontakte lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 timer siden holdt jeg på og svime av.. jeg datt ned og måtte konsentrere meg om og ikke svime av.

Jeg spiste mat og drakk masse vann men er fortsatt svimmel..

Hvis jeg ser på en ting en stund av gangen kjennes det ut som at brystet mitt strammer seg.. som om noen sitter på det.. føler meg også veldig rar.. tom på en måte i hele overkroppen.. tung i hodet..

slapp og trøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få noen til å kjøre deg til lege med en gang!!!!!

Ikke for å skremme deg - men de symptomene kan være så masse da...

Kom deg av gårde!!!!!

Skrevet

Ja, det synes jeg du skal gjøre. Rimelig kjapt også egentlig. God bedring!

Skrevet

Jeg som skrev første innlegg her....

Jeg tenker hjerteinnfarkt - og synes du skal ringe legevakta med en gang!

Skynd deg nå....

Klem!

Skrevet

Hjerte innfarkt er vel litt og ta i.

Jeg er 21 år gammel og frisk og rask ellers. har bare aldri hatt denne følelsen før..

i stad så jeg kanskje 30 sekunder på en blå tåteflaske, så så jeg bort på sønnen min.. da fikk han den samme blå fargen som en langt strek i panna?? om dere skjønner..

jeg har adhd og tar ritalin og har gjort det i 7 år. kan medisinen lage så mye? kanskje jeg ikke har adhd lenger?? hmm..

jeg hater og ringe legevakt, og komme dit, også er det ingenting...

Skrevet

enten er det ikke noe og så er alt bra, elelr så er det noe og du dro ikke til legevakten og i morgen er du død.

Skrevet

Kan jo være alt fra blodtrykksfall til svulst på hjernen, selvfølgelig ringer du lege!

Skrevet

Vært hos lege nå.

Hadde litt lavt blodtrykk, og blodsukker måling på 2.

Tok ekg ? og det så greit ut.

Graviditet test var negativ.Noe annet hadde jeg heller ikke regnet med ;)

Men er fortsatt utrooolig slapp, sliten og trøtt.. Hadde jeg kunnet hadde jeg ligget i senga i flere dager og bare ikke gjort noenting..

Litt dårlig samvittighet for colaen jeg måtte drikke..

Men svimler heldigvis ikke lenger.. Så takk til Cola!

HI

Skrevet

Jeg opplever sånn hele tiden. Ikke noe å gjøre med.

Skrevet

Hvis du hadde blodsukker på 2, så skjønner jeg du var dårlig. Det er lavt! Cola gjør susen, men husk og spise noe som stabiliserer blodsukkeret også:-)

Skrevet

Jeg har null peiling på blod sukker.

Jeg pleier og sjekke det hos legen pga lavkarbo. og det har alltid liggi på ca 6..

Jeg har gått på lavkarbo ett par mnd tidligere, og har begynt på en ny runde nå og holdt på i en mnd., og det går jo som det suser.. jeg har jo så mye energi. bare ikke nå i det siste. pluss det som skjedde idag..

Håper bare det som skjedde i stad ikke skjer igjen, for jeg synes det var utrolig ekkelt.. Glad jeg ikke var alene, for jeg var ikke i stand til og hente meg mat og drikke... Ikke at det hjalp så veldig heller...

Spiste for en time siden og får det trykket i brystet nå og da enda...

HI

Skrevet

Selv om lavkarbo er bra for noen er det ikke bra for alle!

Hadde kroppen min reagert på den måten du beskriver ville jeg tatt en ny vurdering på om lavkarbo var måten jeg ville levd på altså...

Kanskje steinalderkosthold er bedre for deg? Noe av det samme men med mer frukt, så får du i deg litt fruktsukker om ikke annet. Ingen som blir feit av frukt veit ;)

Skrevet

Angstanfall kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...