Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Kan h*n fortsatt snu seg? Forrige kontroll var med hodet ned. Vil helst ikke ha setefødsel eller keisersnitt. Noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Ikke noe så stresse med. Fortsatt god plass til å snu seg! Min første lå på tvers til uke 36 og min tredje satt på rompa i uke 36. Begge snudde seg av seg selv. Legen stresset heller ikke med det og sa at det fortsatt er plass til å snu seg. Ikke vits i å lage problemer som egentlig ikke er der :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Min lå med hodet nedover før hun plutselig snudde seg i uke 37. Jeg ble stressa som deg, men hun snudde seg igjen etter noen dager:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Uke 33 er tidlig å bekymre seg. På Ullevål gjør de ikke UL og KS-vurdering før i uke 37, da mange barn fortsatt snur seg under uke 35-36. Jeg har prøvd både yoga og akupunktur (optimalt å prøve i uke 34-35 i følge min akupunktør) for å få min lille å snu seg, men hjalp ikke - så her blir det KS på fredag. ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå