Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg og kjæresten min har akkurat flyttet sammen. Skal jeg bytte fra skatteklasse 2 til 1 nå? Eller er dette først etter vi har bodd sammen ett år? Takknemlig for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Regner med du er alenemor? Isåfall skal du slik jeg har skjønt det være i skatteklasse 2 helt fram til dere gifter dere eller får barn sammen..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Ja, bodde alene med jenta mi frem til i mai. OK, takk.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Du går over i skatteklasse 1 når dere enten gifter dere eller får barn, men uansett når dere har vært samboerer i 12 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå