Gå til innhold

Skatteklasse 1 eller 2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har akkurat flyttet sammen. Skal jeg bytte fra skatteklasse 2 til 1 nå? Eller er dette først etter vi har bodd sammen ett år? Takknemlig for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du er alenemor? Isåfall skal du slik jeg har skjønt det være i skatteklasse 2 helt fram til dere gifter dere eller får barn sammen..

Skrevet

Ja, bodde alene med jenta mi frem til i mai. OK, takk. :)

Skrevet

Du går over i skatteklasse 1 når dere enten gifter dere eller får barn, men uansett når dere har vært samboerer i 12 måneder.

Skrevet

Aha! Tusen takk. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...