Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg får jo mange mange invitasjoner i løpet av et år. Siden vi bor i utlandet takker vi som regel nei. Men bør vi gi gave hver gang eller bare hvis det er nære venner og familie?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Ja, er man invitert så gir man gave, selv om man drar eller ikke drar i bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Ja, selvfølgelig!! Er man invitert, ja da gir man gave. Synes det er en sevlfølge og frekt å ikke gi gave.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Hmm..jeg fikk ikke gave av svært mange jeg inviterte i mitt bryllup...(som var i utlandet)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Det hadde ikke jeg forventet.. Skal gifte meg nå, i utlandet, og forventer ikke å få gave fra de som ikke blir med, selv om de er invitert.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Nei, jeg forventet heller ikke det. Synes det er en merkelig ting å forvente. Jeg fikk ikke gave av folk som ikke kom i bryllupet. Synes det hadde vært rart om jeg hadde fått det
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Var en del som ikke kom i vårt bryllup. Vi forventet absolutt ikke gave fra dem, og det fikk vi heller ikke! Kun fra to par som ikke kunne komme... Men kanskje det er annerledes hvis det er nær familie eller kjempegode venner... Har egentlig ikke tenkt så mye over det...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Fikk ikke gave av en eneste av de som ikke kom i vårt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Vi gir gave. Det er en grunn til at vi er invitert, det er at vi er venner eller familie. Saa vi gir gave, selv omvi ikke kan kommer.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har gitt gave hver gang, med untak av en. Den ene gangen håpet jeg de oppfattet det som frekt eller som en markering da det var mennesker jeg ikke ønsket å ha noe med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå