Gå til innhold

Vsasine.. en smule bekymret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå om et par dager skal min storte skatt her i verden få sin første vaksinasjon!

vel at de trenger disse, for de sykdommene de kan få har ganske fatale og ødeleggende konsekvenser.. :(

men er i samme slengen lit bekymret, er veldig redd for at han skal reagere på vaksinen. å at æ skal miste guttn min, har bare en bekymrenede følelse med denne vaksinen!

er det flere som har opplevd dette? eller har ditt barn reagert noe på den første vaksinen dem fikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn har fått litt feber ved noen av vaksinasjonene, og noe rødhet og ømhet på stikkstedet. Ingen store greier.

...forøvrig tror jeg dette er cirka det siste stedet i verden du bør spørre folk om vaksinasjon og bivirkninger dersom du ikke ønsker å være bekymret.

Skrevet

Jeg var bekymret slik som deg. Vi valgte å vente til barna var 3 år før vi vaksinerte. Angrer ikke på det. Imunforsvaret er ikke skikkelig utviklet før rundt 3 års alderen. Om det har noe med saken å gjøre vet jeg ikke, men ingen av mine 2 barn hadde hatt sykdom med feber før vi vaksinerte. Det var faktisk feber etter første vaksinedose, som var første gang barna hadde feber.

Skrevet

hehe, enig i den. Du må ikke finne på å spørre om dette her inne ;)

Jeg har 4 barn, og alle er vaksinert. De har hatt litt ømhet rundt stikksåret og bittelitt feber det første døgnet etter de fikk vaksina. Ikke noe mer reaksjon enn det.

Skrevet

Jeg var også bekymret men det gikk kjempebra! Bittelitt feber på kvelden men det var alt!

Skrevet

Jeg har også vært bekymret, men hadde vært enda mer bekymret om jeg ikke ahdde latt de vaksinere. Det er som å velge mellom pest og kolera. Men alt i alt sier fornuften at barna bør vasksineres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...