Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Mitt venstre bryst har blitt skikkelig ømt/vondt og hardt, er i tillegg øm oppover fra venstre bryst (influensavondt), med stiv nakke og har tendenser til litt feber. Tenkte først brystbetennelse, men kan det skje før babyen har komt ut? Er i uke 34 nå. Noen som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hvis du har melk, så kan det nok skje ja. En tur til legen? Ville vært rask med en tur til legen når det er så kort til termin.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Høres veldig ut som mastitt (brystbetennelse) spør du meg. Man trenger heller ikke produsere melk for å få dette, selv om lakterende kvinner selvfølgelig får det lettere enn andre. Min mor fikk mastitt etter fylte femti år, og legen spurte faktisk i en spøkefull tone om hun kanskje kunne være gravid;-) Jeg ville absolutt tatt en tur til legen om jeg var deg!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 takker for svar Har time hos legen på onsdag, så tenker at om det ikke blir verre så venter jeg til da! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå