Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 jeg har litt panikk nå, er så redd på en merkelig måte... Det er 5 mnd siden jeg fødte, og jeg har plutselig fått bekkensmerter. Hadde ikke under fødsel. kjente litt ved hver mens etter fødsel (ammer ikke), men ved denne mensen er det skikkelig ille. Jeg kan gå, men det værker sånn!!! og jeg leser på nettet, noe som IKKE hjelper noe særlig. Er det noe som har blitt bra? Kan dere svare meg? Jeg klarer ikke dette her, jeg føler meg nok begrenset som jeg er pga en arm i bandasje... jeg gråter mye og jeg tror jeg snart ikke orker mer. Er mye alene, og jeg klarer ikke å være positiv.... snufs...ikke orker jeg mer av å ikke orke heller....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Å herregud. Trodde minst det var noe alvorlig som hadde skjedd eller noe når du begynner innlegget med panikk og redsel. Ta deg en tur til legen, og slutt å syte.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Jeg skjønner godt at du er redd, det er en ubehagelig følelse å ha bekkenløsning. Men slutt å les på nettet, det hjelper ingen! For meg tok det et år, men det gikk fint å leve med smertene! Jeg tok hensyn til kroppen, det tror jeg er viktig! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå