Gå til innhold

Hvorfor tar noen gravidbilder?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt seriøs, og lurer på hvorfor noen velger å ta bilder av seg selv som gravid?

 

En ting er jo å ta bilder privat, men hvorfor gå til en fotograf å ta bilder?

Henger dere dette bildet på veggen? Eller gir dere det bort?

 

Skjønner ikke helt vitsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi at det er gøy. Gøy å vise frem magen og ha minnene.

Skrevet

Av samme grunn som man går til fotograf for andre anledninger, vil jeg tro. Man vil ha ekstra fine bilder av noe. Jeg har ikke tatt gravidbilder hos fotograf selv, fordi jeg ikke hadde råd, men har venninner som har gjort det. Bildene er flotte, og de har dem på veggen og i album. Vet ikke om de har gitt dem bort til familie, men det kan godt være.

 

Det er vel ikke så rart at noen synes at det at man er gravid er noe som det er verdt å forevige? Hadde du syntes det var rart om man hadde et fotografbilde av seg selv på veggen uten gravidmage?

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg ble smartere:)

 

Jeg er en av dem som synst det er rart at noen velger å ha bilder av seg selv på veggen ja.

Har du ungene rundt deg på bildet så ok, men "bare" en stor mage....så synst jeg det er merkelig. Jeg velger heller å bilder av babyen utenfor magen jeg da.

 

Men bra vi er ulike...synst bare fortsatt at det er litt spesielt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...