Gå til innhold

Martin August - hva synes dere ? :-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et komprimiss. Begge navn skal brukes til daglig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tungt?

 

Også hadde jeg en gledesdreper av en lærer en gang i tiden. Han het August....

Skrevet

Var det du som skrev innlegg i går? Synes Martin August er er fint forslag, så får dere begge førstevalget deres! : )

Skrevet

August er et fint navn!

 

Så jeg likte det :-)

Skrevet

Tungt... Fine navn hver for seg

Skrevet

Jeg personlig syntes det ble for tungt som en annen skriver det..

 

Men om dere liker det så får dere ta det :) Selvom jeg synes det blir feil å bruke to navn, og per navn så er det en misfornøyd forelder..

 

Jeg og min mann bestemte oss for navnet vi skal gi til vår gutt, og vi kom med forslag begge to. Hvis jeg ikke likte hans forslag så ble det krysset av.. Samme motsatt :)

Skrevet

Jeg svarte deg i et tidligere innlegg at Martin er et nydelig navn, men tar du med August også så blir det såååå tungt. Hvilket barn klarer å si det?

Hvorfor må man si begge navnene? Kan du ikke ha August som mellomnavn.

Skrevet

Fordi jeg synes det er tull med mellomnavn hvis det ikke brukes. Takk for innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...