Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Et komprimiss. Begge navn skal brukes til daglig.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Litt tungt? Også hadde jeg en gledesdreper av en lærer en gang i tiden. Han het August....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Var det du som skrev innlegg i går? Synes Martin August er er fint forslag, så får dere begge førstevalget deres! : )
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 August er et fint navn! Så jeg likte det :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Jeg personlig syntes det ble for tungt som en annen skriver det.. Men om dere liker det så får dere ta det Selvom jeg synes det blir feil å bruke to navn, og per navn så er det en misfornøyd forelder.. Jeg og min mann bestemte oss for navnet vi skal gi til vår gutt, og vi kom med forslag begge to. Hvis jeg ikke likte hans forslag så ble det krysset av.. Samme motsatt
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Jeg svarte deg i et tidligere innlegg at Martin er et nydelig navn, men tar du med August også så blir det såååå tungt. Hvilket barn klarer å si det? Hvorfor må man si begge navnene? Kan du ikke ha August som mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Fordi jeg synes det er tull med mellomnavn hvis det ikke brukes. Takk for innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå