Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Kan begynne med å si at vi er begge unge, og sex har kommet i nesten daglige doser, men etter vi fant ut av graviditeten har det gått litt ned. Jeg og kjæresten har sex ca 3-4 ganger i uken. Det som har blitt en liten hindring for sexen er at han kommer så fort, uten å få den følelsen av orgasme. Er i uke 30 så magen begynner å komme i veien, men vi klarer oss enda med misjonærstilling, i all fall en stund til. Vi har snakket om det, men klarer ikke komme frem til en spesielt god grunn til det. Klimakset hans kommer fortere enn noen av oss merker, og plutselig er det over. Under forspill holder han ut og klarer å nyte situasjonen, men med en gang vi begynner å "ha oss" (unnskyld ordbruken), så skjer alt så fort. Det jeg lurer på er om noen har vært borti noe lignende, hva det kan skyldes etc? Om han ubevisst gjør dette i frykt for at sexen i den stillingen "kan skade beibien"? Håper sterkt på seriøse svar, sexen er absolutt ikke noe jeg ønsker å si i fra meg kun pga graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå